Team
Raymond Loohuis is verbonden aan TSM Business School als docent. Hij is een hoofddocent met academische expertise en ruime praktische ervaring op het gebied van strategie, business development, service innovatie en hightech ondernemerschap. Sinds 2009 werkzaam bij de Universiteit Twente verbindt hij praktijk en onderzoek met interdisciplinair academisch onderwijs en conceptualiseer en implementeer onderwijsinnovaties die van belang zijn voor het versterken van het competentieprofiel van studenten maar ook strategisch voordeel opleveren voor externe partijen en haar professionals, zg. lifelonglearning.
Specifieke kennis-en interessedomeinen: onderwijsinnovatie-en strategie, smart-industrie en service innovatie, business marketing, alliantie-en netwerkmanagement en strategische positionering voor MKB en startups.
Bekijk Raymond’s portfolio of maak een connectie met hem op LinkedIn.
Publicaties:
- Scheidt, S., Loohuis, R., & Henseler, J. (2023). Top Managers’ Personal Branding in a Corporate World: Strategizing and Overcoming Dualities Along the Career Path. Corporate Reputation Review, 1-22.
- Sahhar, Y., Loohuis, R., & Henseler, J. (2023). GraphEx: visualizing and managing customer experience in its multidimensionality. Journal of Service Theory and Practice, 33(7), 94-115.
- Sahhar, Y., & Loohuis, R. (2022). Characterizing the spaces of consumer value experience in value co-creation and value co-destruction. European journal of marketing, 56(13), 105-136.
- Sahhar, Y., Loohuis, R., & Henseler, J. (2021). Towards a circumplex typology of customer service experience management practices: a dyadic perspective. Journal of Service Theory and Practice, 31(3), 366-395.
- Loohuis, R., Ehrenhard, M., & Millar, C. (2021). Mobilizing Values and Action through Framing Strategies in Creating a Regional Bio-energy Niche. In Values-driven Entrepreneurship and Societal Impact: Setting the Agenda for Entrepreneuring Across (Southern) Africa(pp. 65-78).
Kennisartikelen van Raymond Loohuis
Innoveren: bedachtzaam manoeuvreren tussen verleden en toekomst
BlogWanneer we over innovaties spreken dan ontstaat al vlug de gedachte dat het over iets totaal nieuws moet gaan, iets …