Diploma uitreiking Executive MBA en Leergang Bedrijfskunde
Op 15 december was het weer zover. Twaalf Executive MBA studenten namen hun welverdiende MBA titel in ontvangst. Daarnaast ontvingen acht deelnemers aan de Leergang Bedrijfskunde hun Post-HBO diploma.
Begeleid door feestelijk applaus van familie, vrienden en mede-studenten betraden de afgestudeerden de zaal in de Vrijhof. Daar kregen ze hun diploma uitgereikt door programma directeur Sander Harperink en de directeur van TSM Business School, Annelieke Achterberg-Geerdink. Iedere student werd daarbij persoonlijk door Sander toegesproken.
Nadat iedereen zijn of haar diploma had ontvangen, werden traditiegetrouw de Leadership Award en de Sustainable Innovation Award uitgereikt.
Leadership Award
De Leadership Award is een prijs voor de deelnemer die heeft laten zien het meest te beschikken over de eigenschappen teamplay, academisch inzicht en een praktische aanpak, en die in het algemeen heeft bijdragen aan de MBA. Dit jaar werd de award gewonnen door Bram van Dongen.
Medestudenten, TSM coaches, module coördinatoren en het programma management roemden Bram onder andere om de manier waarop hij regelmatig zaken in twijfel trok, en dat ook kon motiveren. Hiermee stimuleerde hij het denkproces in de groep. Daarnaast durfde Bram zich kwetsbaar op te stellen in de groep. Hij maakte lastige zaken bespreekbaar en heeft met zijn inzet en kwaliteit van werk de norm gezet. Bewondering is er voor de discipline waarmee hij zijn masterthesis in een paar maanden heeft afgerond.
Sustainable Innovation Award
De Sustainable Innovation Award wordt uitgereikt aan de netgroep die het meest duurzame concept heeft ontwikkeld. Deze award is gewonnen door Robert Bos, Jan Haverkamp, Arno Krikke en Marlinda Rademaker met het concept getiteld ‘Beroepen Oriëntatie Programma’. Met dit concept wordt de keuze voor een beroepsopleiding makkelijker gemaakt door middel van een VR-bril, waarmee toekomstige MBO-scholieren verschillende beroepen kunnen ervaren.
“In een levensfase waarin het maken van keuzes sowieso al moeilijk is, moet je een keuze maken voor de rest van je leven. Met het concept van Robert, Jan, Arno en Marlinda wordt de kracht van de verbeelding toegepast om een oplossing te bieden voor dit probleem.” aldus Annelieke Achterberg-Geerdink, directeur van TSM Business School.
Gepubliceerd: 28 december 2017