Booking.com aan tafel bij de SuperMasterClass

Het thema van de SuperMasterClass van 9 februari is Hoezo Anders? De kunst van het beslissen. Hoe doen ze dit bij Booking.com? Een bedrijf met inmiddels meer dan 10.000 medewerkers, nog steeds groeiende, en met zoveel verschillende culturen verdeeld over vele vestigingen wereldwijd. Hoe pak je zoiets aan? Marc Jansen, Director Learning & Talent, Booking.com, is gast bij de SuperMasterClass en vertelt over de dagelijkse praktijk rondom besluitvorming binnen de Booking.com organisatie.
TSM werkt al jaren met Booking.com. Al vanaf november 2009 heeft TSM in co-creatie met Booking.com Incompany trajecten ontworpen en uitgevoerd. Het begon met de Booking.com Academy, een internationaal ontwikkelprogramma voor de top 100 talenten met focus op strategie, leiderschap, internationale groei en teamontwikkeling. Top management was in hoge mate betrokken bij dit programma dat als bijzonder intensief en energiek werd ervaren. Sinds 2012 verzorgt TSM het Art of Leadership programma, wederom een internationaal programma, nu voor senior team leiders, area managers, top technical experts en andere (functionele) sleutelfiguren. De focus van het programma ligt op leiderschap, organisatie- en managementontwikkeling en cross cultural management. Zaterdag 10 december is alweer de afsluiting van de 13de groep. Groep 14 en 15 staan gepland voor 2017.
Het verhaal van Booking.com is een verhaal van enorme groei en evenveel succes. De hotelboekingssite is officieel onderdeel van de Amerikaanse Priceline Group, maar heeft Nederlandse wortels en is met bijna 3.000 medewerkers in het Amsterdamse hoofdkantoor een van de grootste webbedrijven van het land.
Meld je hier aan voor de SuperMasterClass 2017 Hoezo Anders? De kunst van het beslissen?

Gepubliceerd: 8 december 2016

Op de hoogte gehouden worden?

Elk kwartaal sturen we nieuw gepubliceerde kennisartikelen en houden we je op de hoogte van (gratis) inspiratiesessies en relevante informatie over onze academische opleidingen.