Proces- en Prestatiemanagement

Processen inrichten om de gewenste prestaties te realiseren

Ben je van mening dat bedrijfsprocessen verbeterd kunnen worden ten einde het customer service niveau te verhogen? In dit programma leer je verschillende methoden, waaronder Lean thinking, Six sigma en Theory of Constraints, die ingezet kunnen worden om processen in te richten om de gewenste prestaties te realiseren.

Voor wie
(Toekomstige) managers, ondernemers en stafmedewerkers met minimaal drie jaar relevante bedrijfservaring en een HBO werk- en denkniveau.

Thema's en onderwerpen

  • Organisatie en aansturing van processen
  • Procesanalyse en -verbetering
  • Presteren met behulp van kwaliteitsmodellen
  • Procesinrichtingsmethoden

Praktische informatie

Investering€1295,- (Vrijgesteld van BTW)
LocatieEnschede
InstroomeisUniversitaire achtergrond
Aantal bijeenkomsten2x één dag

Persoonlijk studieadvies

Meer weten over een van onze opleidingen? Neem contact op met onze studieadviseurs Nick of Charlotte.

Bel mij terug